Komşu Masa,
2019 yılının Aralık ayında uygulanmaya başladı. Proje, yurttaşların istek, öneri ve şikâyetlerini doğrudan almayı hedefliyor. Bu hedef doğrultusunda Komşu Masa Halkla İlişkiler ve İletişim Projesi de hayata geçirildi.
Şişli Belediyesi’nin ana hizmet binasındaki başvuru masası, 7/24 çağrı merkezi, gezici ekipler, sosyal medya, web, mail, dilekçe, yasal kanallar (Açık Kapı, CİMER) aracılığıyla Şişlililerin istek, öneri ve şikâyetleri kayıt altına alınıyor. Talep alındığı anda yurttaşların telefonlarına kısa mesajla bilgilendirme yapılıyor, başvuru numarası iletiliyor. Talepler, Komşu Masa Koordinasyon Merkezi’ne aktarılıyor. Komşu Masa Koordinasyon Merkezi, süreci takip ediyor, yurttaşları bilgilendiriyor.